loadingimg

Wczytuję dane...

Logowanie za pomocą kont zewnętrznych:

  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Częste pytania

1.    Jakie formy płatności obsługuje Państwa sklep?

 Sklep www.mobler.com.pl umożliwia Państwu wybór dogodnej formy płatności.

·        Przelewem na konto bankowe

·        Płatność gotówką w momencie dostawy kurierskiej tzw. „za pobraniem”

·        Płatność poprzez serwis PayU  

·        Płatność poprzez serwis PayPal

2.    Co zrobić jeśli przesyłka nie doszła w wyznaczonym terminie?

W momencie nadawania przez nas paczek wysyłamy Klientom maila potwierdzającego wysyłkę jak również podajemy numer listu przewozowego. Na stronie firmy GLS mogą Państwo na bieżąco śledzić paczkę. Jako odbiorcy przesyłki centrala firmy GLS połączy Państa z kurierem obsługującym Państwa rejon.

W razie trudności prosimy o kontakt. Postaramy się pomóc.

3.    Czy wystawiacie faktury VAT?

Oczywiście. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT.

4.    Czy można w Państwa biurze obejrzeć wybarwienia mebli?

Tak. Posiadamy próbniki wybarwień i obić wszystkich naszych dostawców. Możemy również przesłać na Państwa adres email zdjęcie danego wybarwienia.

5.    W jaki sposób dostarczacie zamówienia?

Towary, które Państwo kupicie w naszym sklepie dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Przy większych zamówieniach jak np. zestawy mebli na terenie Warszawy i okolic oferujemy transport firmą zewnętrzną. Jej zaletą jest stała cena nie uzależniona od wagi zamówienia. Wszystkie meble są do montażu przez co możemy zaoferować minimalne koszty wysyłki.

6.    Jak reklamować produkty?

Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta. Jeśli po otworzeniu paczki pojawią się uszkodzenia lub wady produkcyjne prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta oraz wypełnienie formularza reklamacyjnego dostępnego "tu".

7.  Co jeśli paczka przychodzi uszkodzona?

Wszystkie nasze paczki są ubezpieczone do 100% wartości oraz dostarczane wyłącznie przez profesjonalne firmy kurierskie.

Za uszkodzenia w transporcie odpowiedzialność ponosi firma kurierska. Jeśli zauważą Państwa, że paczka jest zniszczona, proszę sprawdzić jej zawartość (w obecności kuriera lub w przeciągu 7 dni od dostawy). Następnie proszę spisać protokół szkody oraz przesłać go na adres meble.mobler@gmail.com. W możliwie najkrótszym czasie doślemy Państwu na nasz koszt uszkodzony produkt lub elementy a sami zajmiemy się formalnościami.

8.     Czy muszę rejestrować się przed dokonaniem zakupu?

W naszym sklepie nie wymagamy rejestracji. Wystarczy wypełnić formularz dostawy. Znajdują się w nim niezbędne informacje potrzebne nam do wysyłki zamówionych produktów.

9.    Jak składać zamówienie?

Zamówienia można składać na różne sposoby:

·         Samodzielnie dodając poszczególne produkty do koszyka.

·         Telefonicznie. Nasz pracownik wypełni za Państwa niezbędny formularz oraz odpowie na wszelkie ewentualne pytania .

·          Mailowo podając nam dane do wysyłki oraz numer telefonu.

10. Czy mogę zwrócić towar który minie odpowiada?

Oczywiście, że tak. 

Jako konsument mają Państwo prawo na zwrot niemal wszystkich towarów bez podawania przyczyny. Wystarczy poinformować nas pisemnie lub mailowo na adres meble.mobler@gmail.com o zamiarze odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni. Proszę pamiętać, że zwracane towary nie mogą nosić śladów użytkowania (np. skręcania) oraz muszą być odesłane w stanie wolnym od jakichkolwiek wad. Meble wykonywane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi.

Ważne!

Przepisy o sprzedaży konsumenckiej stosuje się tylko, gdy do umowy dochodzi między sprzedawcą a osobą fizyczną, która nabywa rzecz ruchomą w celu niezwiązanym z jej działalnością zawodową lub gospodarczą. Biorąc fakturę np. na naszą jednoosobową firmę, rezygnujemy więc, w zamian za możliwość np. zaliczenia zakupu w koszty firmy, z uprawnień konsumenckich. Brak statusu konsumenta oznacza, że nie skorzysta z tzw. niezgodności towaru z umową, czyli możliwości kwestionowania wad towaru w ciągu dwóch lat od jego zakupu . Nie ma dwóch miesięcy na zawiadomienie sprzedawcy o stwierdzonej wadzie. Traci też prawo do odstąpienia w ciągu 14 dni (bez podania przyczyny) od umowy zawartej np. przez Internet.